Drago

Drago

Странице

уторак, 27. септембар 2016.

Početak

Na početku-početak. Rođenje. Pošto su mojim roditeljima umrle tri ćerke,a ostao im je živ moj najstariji brat Zlatko,oni su napravili još jedno dete nadajući se ženskom,ali su dobili mog srednjeg brata Vitu. Pošto ih nije napuštala želja za ženskim detetom,pokušali su još jednom. Verovatno se i priroda pobunila oko toga i zadala mojoj majci muke koje dugo neće zaboraviti. Naime rodio sam se naopako,sa vrpcom omotanom oko vrata,a porođaj je trajao predugo…Još kad je majka videla da sam muško (u šta ja do danas nisam baš uveren zbog nekakve ženske strane koja je kod mene izražena,a ni veličina penisa nije baš uverljiva) nije htela da me doji. Otac me nosio kod neke komšinice koja je dojila bebu,da i mene doji. To je trajalo nekoliko dana,dok majku nisu ubedili u “Šta je-tu je,ne možemo da ga bacimo na đubre”. Nekoliko puta u životu sam mislio da je za mene to bila bolja opcija. Kako bilo,majka je izgubila svaku želju za rađanjem ženske ili bilo kakve druge dece,pa sam ostao najmlađi. A spletom srećnih okolnosti ostao sam i živ,ali o tome više u nastavku…

Нема коментара:

Постави коментар